8. Mars-fest!

Dette er et åpent arrangement for å feire den internasjonale kvinnedagen med politikk og kultur i en herlig blanding. Det blir tatt opp aktuelle feministiske saker, distribuert det fantastiske feministiske magasinet Fett og du vil få se dyktige artister. Vi sier som Emma Goldman :

«If I can’t dance, it’s not my revolution!»

Hanne Kolstø kommer og spiller for oss. Etter å ha gitt ut album med bandene Thelma & Clyde, Post og Love-Fi har Kristiansand-baserte Hanne Kolstø fått mye velfortjent oppmerksomhet for sin sterke stemme. Høsten 2011 kom hennes fantastiske debut album Riot Break ut og albumet har havnet høyt hos anmeldere rundt hele landet.Som soloartist lager Kolstø melodiøs og spennende popmusikk med elementer fra så og si alle sjangre du kan tenke deg – elektronika, r’n’b, folk og visesang er flettet sømløst sammen til en imponerende helhet. Det er noe både sundførsk og hukkelbergsk over hvordan Kolstø leker med sjangerkonvensjonene. Kolstø synger, rapper og uler om hverandre til den store gullmedaljen. Resultatet er at Riot Break fremstår både som uimotståelig leken og ekstremt sofistikert på en og samme tid.