Om Konsertforeninga

Konsertforeninga er en helårsarrangør som står for rundt 100 konserter med ny og levende musikk hvert år.

Om Konsertforeninga

Konsertforeninga har gjennom over 25 års virke opparbeida seg en enestående erfaring som kulturformidler i Oslo by. Fram til inngangen av 2007 holdt vi hus på en adresse ved Akerselva, men har siden den gang levd en nomadisk tilværelse som konsertarrangør ved flere ulike scener i hovedstaden. Vårt credo om å bringe til torgs banebrytende og bra musikk i alle sjangre – og stadig med et skråblikk til jazzen – holdes fortsatt høyt i hevd. Og inntil vi får etablert oss med fast bopæl inviterer vi godtfolk til å danse med oss rundt i Oslo. Konsertforeninga står for konsertseriene Blow Out!, Femme Brutal, Blårollinger, Gutvik Ukentlig og F/eks i tillegg til flere andre konserter.

kontakt(at)konsertforeninga.no
Konsertforeninga