Blårollinger: Meg og Kammeraten Min med Aspirantkoret

Blårollingerfavoritten er tibake på Parkteatret!

Meg og kammeraten min er Martin Hagfors (meg) og Erik Johannessen (kammeraten). Martin er kjent som en av landets mest respekterte låtskrivere, Erik som trombonist og multiinstrumentalist fra blant andre Jaga Jazzist og Trondheim Jazzorkester.

Denne gangen kommer de til Parkteatret med et helt kor og en splitter ny plate. http://www.smarturl.it/snydelig

Denne duoen er uimotståelig, der de kombinerer popteft, leken humor og reflektert alvor med sin musikalitet, inkluderende væremåte og avvæpnende sjarm. Anbefaler et eksemplar i alle hjem for gledens skyld. Aftenposten-Svein Andersen

Meg og Kammeraten Min kan få alle som har sans for stor popmusikk til å smelte av beundring. Allerede åpningslåten «Hvilken oppgang bor du i? » viser en popteft som er uimotståelig. Dagsavisen – Geir Rakvåg

Meg og kammeraten min er Martin Hagfors (Meg) og Erik Johannessen (Kammeraten). Martin er kjent som en av landets mest respekterte låtskrivere, Erik som trombonist, arrangør og multiinstrumentalist fra blant andre Jaga Jazzist.

I kiosken blir det salg av vaffler, trollsaft, og kaffe til de voksne.

Dørene og billettsalget åpner 12:00, konserten begynner 13:00

Blårollinger ønsker å oppfordre til god konsert- og køskikk. Førstemann-til-mølla-prinsippet gjelder og det er ikke mulig å reservere billetter til folk som ikke har stilt seg i kø.

50,- for barn over 2 (de under er gratis) 100,- for voksne.
Vi tar kort i døren, i kiosken er det kontanter som gjelder.