Blårollinger på Caféteatret: Camilla Granlien – Dyr og Rare Kjerringer

Blårollinger ønsker velkommen til familiekonsert på Caféteatret!

Husk å holde avstand, vaske hender og følg reglene inne i lokalet. Hold deg hjemme om du er syk!

Folkesanger Camilla Granlien har fått med seg bassist Jo Skaansar og perkusjonist Helge Norbakken til et lekent møte mellom tradisjoner og sjangre. Her presenteres viser og stubber Camilla har hentet fra sangtradisjonen i Gudbrandsdalen. Det er sanger om maur, rev, en stor gris, noen små fisker og selvfølgelig, mange rare kjerringer! Musikerne har de siste årene turnert i barnehager og på festivaler med dette materialet, og sett at det gleder både store og små barn. Derfor er også målgruppa alle mellom 0-100 år. Har du rytme i kroppen er dette konserten for deg. Her er det muligheter for å både klappe med, trampe takta og synge med på sangene. Konserten egner seg veldig godt for barnefamilier, men kan like gjerne være en konsert for voksne. Her er det tekster og humor som kan forstås på ulike nivåer. I juni 2017 ble musikken også gitt ut på ta:lik records, og ikke bare som en cd-plate, men som cd med aktivitetshefte til!

NB! Dørene åpner 12:30, konserten starter 13:00

Caféteatret serverer vaffler brus, kaffe og annen snacks.

Billetter:

Barn – 50

Voksne – 100

Barn under 2 år går gratis, men dere må hente ut gratisbillett, slik at vi har kontroll på hvor mange mennesker som er i lokalet.

Vi anbefaler alle å ha kjøpt billett på forhånd! Det kan du gjøre her.

Blårollinger er en konsertserie for barn og unge, i samarbeid med Konsertforeninga. Støttet av Oslo Kommune og Kulturrådet.

www.konsertforeninga.no