Blårollinger på Caféteatret: Du og Jeg og Vi 2 – 3- 4

Du og jeg og vi 2-3-4 er en groovy konsert for hele familien, særlig barn i aldersgruppen 3-10 år, med mange spennende karakterer og utfordringer! Denne gøyale gjengen tar med barna på et musikalsk eventyr og ønsker å lære alle barn i hele verden (og voksne!) kunsten å klappe på 2 og 4!

Her blir vi kjent med Fru Rosenstrøm som planlegger å rane banken, Regnskyen som er tissatrengt og Rotta Ronny som er lei av kebab og drømmer om sushi dagen lang.

“Universet deres er faktisk ikke helt ulikt Knutsen og Ludvigsens folkekjære oppskrift: Trioen kombinerer sjangerkonversjoner fra køntri, boogie og vals med underfundig, absurd humor med ensomme regnværsskyer som tisser i ørkenen og køntrikontrabasser på fiskekroken. […] de anerkjenner og spiller på de yngre publikummets premisser.”

Embret Rognerød, Periskop

“Det er veldig fint at stadig flere musikanter tar barn på alvor med musikken sin – Du og jeg og vi 2-3- 4 er et nytt strålende eksempel på det.”
Tor Hammerø

På scenen:

Ellen Brekken
vokal, kontrabass, elbass, tuba og gitar
Julie Falkevik Tungevåg
vokal, piano, keytar, trekkspill og gitar
Marius Trøan Hansen
koring, trommesett, vaskebrett, klokkespill og mandolin

Vertskapet på Caféteatret stiller med vafler og diverse andre godsaker!

Dørene åpner 12:30, konserten starter 13:00

Billetter:

Barn – 50

Voksne – 100

Familiebillett (inntil 2 voksne + inntil 4 barn) – 350

Blårollinger er en konsertserie for barn og unge, i samarbeid med Konsertforeninga. Støttet av Oslo Kommune og Kulturrådet.