Blårollinger på Caféteatret: Marte Wulff

Verden er stor – kortreist klimapop og nydelige viser fra en fantastisk stemme og et stort hjerte!

Miljøsaken er fryktelig stor og noen ganger alt for skummel, for både store og små, men sånn er det når man bryr seg mye og inderlig om noe. En sånn som bryr seg mye og inderlig er Marte Wulff, som etter mange år i forskjellige begavede og bejublede prosjekter har satt seg fore å sette musikk til klimakrisen. I likhet med modige, klimaengasjerte barn og unge er hun direkte og uredd, samtidig som det hele låter fantastisk vakkert. Hør for eksempel bare på «Verden er stor», en fengende poplåt om det de fleste barn allerede vet – at det er de voksne som må skjerpe seg.

Blårollingene gleder seg stort til å presentere Marte for første gang hos oss denne lørdagen, som for anledningen tar med seg en av Oslos lengste menn, Einar Stenseng, som den trofaste Blårolling vil huske fra sommerkonserten vår på Gressholmen i 2018. Dette blir en konsert som passer for barn i alle aldre.

Vertskapet på Caféteatret stiller med nystekte vaffler og andre godsaker.

NB! Dørene åpner 12:30, konserten starter 13:00

Barn – 50

Voksne – 100

Familiebillett (inntil 2 voksne + inntil 4 barn) – 350

Barn under 2 år går gratis.

Blårollinger er en konsertserie for barn og unge, i samarbeid med Konsertforeninga og Nordic Black Theatre & Caféteatret. Støttet av Oslo Kommune og Kulturrådet.

Foto: Marte Vike Arnesen