Blårollinger på Kulturhuset: Lyd og Ulyd i Slaraffenland

Konserten er dessverre avlyst pga sykdom hos artist

Blårollinger på Kulturhuset!

Med tekster fra André Bjerkes barnerim Morovers vil Anita Kaasbøll og Stina Moltu Marklund ta barna med til Slaraffenland, der det er lov å drømme seg bort og la tankene fly. Her inviteres barna inn i en rolig musikalsk tilstand, som gir rom til å lytte og undre seg over lydene og historiene. Tekstene av André Bjerke er blitt til nyskrevne komposisjoner, og med sang, plystring, gitar, trommemaskin, kassettopptak, synth, loops og effekter fortelles historiene om «Gyrre Myrre Maks», «Runde Rare Rulle Rusk» og flere andre av Bjerkes fantasifigurer.

Konserten foregår i Boksen i andre etasje på Kulturhuset pg begynner 13:00. Vi slipper inn rett før start, men selger billetter i forrommet til Boksen fra klokken 12:00

Priser:
Barn – 50 (de under 2 går gratis)
Voksen – 100
Familiebillett (inntil 5 barn og inntil 2 voksne) – 350

Barn er uforutsigbare konsertgjester så vi har alltid billetter til salgs i døra, da gjelder førsteperson til mølla. Vil du alikevel være helt sikker kan du skaffe deg billetter på forhånd her (eller nederst på denne siden):

Blårollinger er en konsertserie for barn og barnefamilier. Konsertserien er et samarbeid med Konsertforeninga og er støttet av Kulturrådet og Oslo Kommune.