Blårollinger: Tonje Unstad

Blårollinger er tilbake på Parkteatret!

Søndag 10. september:
Barnekonsert med Tonje Unstad:

I fra øyeblikket det bitte lille rusket forlater fingertuppen og flyver ut i den store verden, blir vi tatt med inn i Tonjes univers av krabbekirkegårder, grådige tannféer og slitne rockekråker. Og hva er det egentlig som gjemmer seg I kofferten?

Tonje Unstads barnekonserter er små forestillinger som engasjerer og begeistrer fra første stund. Her fanges ungene i et spennende univers av originale sanger og magiske hendelser! Unstad kommuniserer med både barn og foreldre, og har vakt begeistring på scener over hele landet. Innholdet er basert på den kritikerroste barneplata «Mygga og Flua» som mottok Spellemannsprisen I 2012.

Tonje Unstad har de siste 10 årene etablert seg som en av våre mest etterspurte visesangere og låtskrivere. Med tre albumutgivelser bak seg, hvorav én barneplate, har hun turnert over hele landet. Med sin lune humor og gode publikumstekke er hun en artist som ønskes tilbake til konsertsaler og festivalscener igjen og igjen. Unstad har mottatt en rekke priser, blant annet 2 Spellemannspriser, samt den anerkjente Prøysenprisen.

Dørene åpner 12:00, konserten starter 13:00.
Billetter i døra: Barn 50,- / voksne 100,-
Vi tar kort i døra, i kiosken er det cash som gjelder.