Blow Out! - AKODE + PULS: Pontoppidan / Goodwin / Lavik Larsen / Hulbækmo

Carolyn Goodwin - sax & klarinett
Torstein Lavik Larsen - trompet
Hans Hulbækmo - trommer

Høstsemesteret til Blow Out er allerede godt i gang og vi fortsetter med nok en herlig tirsdagsdobbel på Kafé Hærverk.

Våre gamle venner i AKODE kommer tilbake til Oslo og skal blåse liv i oss og taket av sjappa. Kim Johannesen på gitar, Ola Høyer på bass og Dag Erik Knedal Andersen på trommer har sammen og hver for seg imponert oss i et utall prosjekter i en årrekke nå, og det er svært gledelig at AKODE er et av de som fortsatt holder stand.
Med Alan Wilkinson i front blir det aldri kjedelig. Han har tidligere samarbeidet med både Peter Brötzmann og Derek Bailey, og han har en fast trio med John Edwards og Steve Noble. Da sier det seg sjøl at det er bra!

Vi er inne i siste semester med vårt PULS-samarbeid med ILK i København. Første konsert i den serien er med et ensemble satt sammen av den fantastiske stemmekunstneren Randi Pontoppidan. Med seg har hun et stjernelag bestående av Carolyn Goodwin på treblås, Torstein Lavik Larsen på trompet og Hans Hulbækmo på trommer. Kjennere av god musikk bør absolutt se sin besøkelsestid!

Konsertstart kl 21:00 presis, Kafé Hærverk åpner kl 20:00.
Billetter 200/150 (medlemmer)
Medlemsskap 300.
Kjøp medlemskap her:

Blow Out! er støttet av Kulturrådet og Oslo Kommune.

Lignende konserter