Blow Out! Ballister + Laastad/ Gutvik

LAASTAD/GUTVIK

Kyrre Laastad – trommer
Ketil Gutvik – gitar

Kraftimprotrioen Ballister skal nok en gang glede oss med et besøk og vi forventer at bidrar til å løfte både munnviker og tak når de runder av sin turné på Blow Out og Hærverk.

Laastad/Gutvik har slipp av kassetten FØR!
Trommeslageren og det musikalske kraftsenteret Kyrre Laastad besøker Oslo og spiller duo med gitaristen Ketil Gutvik. De spilte inn kassett i Trondheim i 2016. Kassetten har gjennomgått en god hvileperiode utenfor aktive magnetfelt og utgis i 32 eksemplarer på labelen Kassettui.

Konsertserien Blow Out! er et samarbeid mellom jazzmusikere i Oslo og Konsertforeninga, støtta av kommunen og Kulturrådet.
Musikken starter 21:00

Billetter: 170 / 120 (medlemspris)
Medlemskap (inkluderer konsertbilletten): 350 / 150 (student).

Bli medlem!
Som medlem i Konsertforeninga får du alltid rabatt på Blow Out, samt på de fleste andre konsertseriene våre. Du får også medlemsrabatt på Nasjonal jazzscene, Kampenjazz, Cosmopolite og andre klubber som er er medlem av Norsk jazzforum.