Blow Out! - Dans Les Arbres + Gjerstad / Bergstrøm

FRODE GJERSTAD / FERDINAND BERGSTRØM

Frode Gjerstad - sax og klarinett
Ferdinand Bergstrøm - gitar

Dans Les Arbres har holdt det gående i femten år og har siden starten levert magiske øyeblikk både på plater og på scener over store deler av verden. Når man vet hva musikerne har gjort på hver sine kanter er det ikke rart at dette ensemblet har blitt et viktig prosjekt, hvor inspirasjon fra alt det andre de gjør kan kokes sammen til det som utgjør nettopp Dans Les Arbres.

Frode Gjerstad har gjestet Blow Out med strålende konserter helt fra starten av, og noe av det som kjennetegner han sterkest er hans vilje til å spille med nye musikere i nye prosjekter. Ferdinand Bergstrøm er ikke ny i så måte, men det er første gangen vi får høre de i duo på Blow Out. Det går gjetord om konserten de gjorde på Gressholmen i sommer, så møt opp og få med deg denne konserten som den første av to deilige konserter denne tirsdagen.

Tirsdag 12. oktober kl 20:00, Konsertstart kl 20:30.
Billetter 170/120 (medlemmer)

Blow Out! er støttet av Kulturrådet og Oslo Kommune. I samarbeid med Konsertforeninga.