Blow Out! Gard Nilssen Acoustic Unity + Agnes Hvizdalek

LES DETTE FØRST – ANGÅENDE SMITTEVERN OG – SPORING

• Du må oppgi navn og epostadresse. Dette for at vi skal kunne kontakte dere om det finnes mistanke om smitte og dere må i karantene. Vi sletter lista med navn og epostadresser etter 14 dager.
  • Ta kontakt med Konsertforeninga (kontakt@localhost) om du får påvist smitte etter konserten (opp til 14 dager etter konserten).
  • Ikke kom om du er syk!
  • Overhold smittevernsreglene inne i lokalet. Greier du ikke det kommer vi til å be deg om å gå.

Med det ute av verden: Velkommen til Blow Out! på Kafé Hærverk, tirsdag 6.oktober!

GARD NILSSEN ACOUSTIC UNITY

André Roligheten – saksofoner
Petter Eldh – kontrabass
Gard Nilssen – trommer
Thomas Johansson – trompet

///

Agnes Hvizdalek – stemme

Ikke bare kommer Gard med sin glitrende trio Acoustic Unity, men han tar sannelig med seg sambygding og supertrompetist Thomas Johansson. Vi gleder oss som de små barna vi er til å presentere denne gjengen på Hærverk!

Agnes har spilt hos oss mange ganger før, og det har alltid vært knallbra! Tiden er mer enn overmoden for et nytt besøk, så da passer det jo bra at hun kommer på på tirsdag.

Konsertstart 20:30

Billetter: 170 / 120 (medlemspris)
Medlemskap (inkluderer konsertbilletten): 350 / 150 (student).

På grunn av corona er det begrenset plass på Hærverk, vi anbefaler dere å sikre dere billett på forhånd. Det kan du gjøre her.

Bli medlem!
Som medlem i Konsertforeninga får du alltid rabatt på Blow Out, samt på de fleste andre konsertseriene våre. Du får også medlemsrabatt på Nasjonal jazzscene, Kampenjazz, Cosmopolite og andre klubber som er er medlem av Norsk jazzforum.

Kjøp medlemskap på forhånd: