Blow Out! - Juleavslutning - Lab Leak + Garner / Torrence + Holiday Spirits

Natali Abrahamsen Garner - stemme
Jennifer Torrence - slagverk

!!! HOLIDAY SPIRITS !!!

Lab Leak er en ganske fersk kvartett med freskinger basert i både Stockholm og Oslo.
Isak Hedtjärn gjorde en strålende konsert på årets Blow Out-festival med Grismask, og koser seg ellers med Svenska Folkjazzkvartetten.
Niklas Fite har den observante konsertgjenger fått med seg i Mellotone, og på plate kan høres blant annet i trio med Sven-Åke Johansson og Joel Grip, og i duo med Joe Williamson.
Joe Williamson har du helt sikkert hørt med The Electrics. Og kanskje også solo? Eller til og med i trio med Lasse Marhaug og Ståle Liavik Solberg?
Ståle Liavik Solberg har blitt observert i mangt et samspill i Oslo og på Blow Out. Mange vil kanskje huske Will it Float? (med John Russell, Steve Beresford og John Edwards) eller Party Knüllers (med Fred Lonberg-Holm). Uansett er det en glede at denne kvartetten har et, mulig marginalt, mer tiltalende bandnavn enn de to nevnte eksemplene.

Natali Abrahamsen Garner har gledet oss med strålende konserter med Propan og i trio med Johan Lindvall og Magnus Skavhaug Nergaard. Når hun nå har invitert med seg slagverkeren Jennifer Torrence (noen som husker konserten med Pinquins og Christian Wallumrød?!) er det bare å glede seg til å finne ut hva de to vil finne på sammen!

Tradisjonen tro avsluttes Blow Out-året med et sett med Holiday Spirits. Det er stas. Hva det vil si i år må du nesten møte opp for å finne ut av!

Konsertstart kl 21:00 presis, Kafé Hærverk åpner kl 20:00.
Billetter 200/150 (medlemmer)
Blow Out! er støttet av Kulturrådet og Oslo Kommune.

Lignende konserter