Blow Out! - Kjorstad / Reijseger + Rønnekleiv / Knedal Andersen

ERNST REIJSEGER - CELLO

KARI RØNNEKLEIV - FIOLIN
DAG ERIK KNEDAL ANDERSEN - TROMMER

Nok en tirsdag og nok en gang får vi storfint besøk på Blow Out og Kafé Hærverk!

De siste årene har mange av oss hatt gleden av å høre Hans Kjorstad i mange herlige prosjekter hvor Miman, Andreas Røysum Ensemble og Marthe Lea Band sitter friskt i hukommelsen. Denne kvelden har han invitert med seg den nederlandske legenden Ernst Reijseger og hui! som vi gleder oss! Mange vil huske han fra plater med ICP Orchestra og Clusone Trio (med Micheal Moore og Han Bennink), men han har også lagd glitrende soloplater, for ikke å snakke om musikken han har lagd til mange av Werner Herzogs filmer.

Vi får også høre en annen helt fersk duo denne kvelden. Kari Rønnekleiv har vi ofte hørt med favorittene Sheriffs Of Nothingness, og nå skal vi få høre henne i samspill med Dag Erik Knedal Andersen.

Konsertstart kl 21 presis - Hærverk åpner klokken 19.

Billetter 200/150 (medlemmer). Kjøp her.
Medlemsskap 300 (ink. handlenett så langt lageret rekker). Kjøp medlemskap her.

Blow Out! er støttet av Kulturrådet og Oslo Kommune.