Blow Out! - Lawaai & Helga Myhr + John Andrew Wilhite-Hannisdal solo

Jeppe Høi Justesen - trommer
Helga Myhr - hardingfele & stemme

John Andrew Wilhite-Hannisdal - kontrabass

Blow Out rider ufortrødent videre og får denne tirsdagen besøk av den internasjonale trioen Lawaai som har med seg Helga Myhr som gjest. Stan Callewaert har gjort osloboer av seg og mange vil huske han fra konserten med Tanja Orning og Heelga Myhr på festivalen i fjor. Sammen med polske Kamil Piotrowicz og danske Jeppe Høi Justesen er det klart for et nytt møte med Helga Myhr, noe vi gleder oss stort til å overvære.

John Andrew Wilhite-Hannisdal har satt sitt tydelige preg på musikklivet i Oslo og Norge etter at han flyttet til byen. Om det er i duo med Katt Hernandez, med Andreas Røysom Ensemble eller med det fantastiske prosjektet Torsketromming leverer han alltid varene, og vi forventer intet mindre når han i kveld er alene på scenen med kontrabassen.

Konsertstart kl 21:00 presis, Kafé Hærverk åpner kl 19:00.
Billetter 200/150 (medlemmer)
Medlemsskap 300 (ink. handlenett så langt lageret rekker). Medlemskap kan du kjøpe her.

Blow Out! er støttet av Kulturrådet og Oslo Kommune.

Lignende konserter