Blow Out! Luis Lopes Humanization Quartet + Møster / Edwards / Knedal Andersen

John Edwards - bass
Dag Erik Knedal Andersen - trommer

LUIS LOPES HUMANIZATION QUARTET

Luis Lopes har med sin Humanization Quartet lagd et musikalsk møtepunkt for Lisboa og Dallas som har gitt gjeve resultater i en årrekke. I dette pestens år er det dessverre fortsatt slik at Stefan og Aaron Gonzalez ikke slipper inn i Norge. Hva skal man si til slikt??? Uansett er vi mer enn glade for at Ola Høyer og Andreas Wildhagen tar på seg jobben med å hoppe et Texas' svar på Wirkola og danner resten av Humanization Quartet denne tirsdagen.

MØSTER / EDWARDS / KNEDAL ANDERSEN

Dette stjernelaget trenger egentlig ikke noen presentasjon. Men de har altså spilt hos oss før og det har vært strålende bra! Det er egentlig ikke annet å forvente når våre hjemlige favoritter, Møster og Knedal Andersen, får med seg John Edwards på laget. Uansett kan vi love tett og drivende triospill med detaljer du hverken har sett eller hørt før på alle de respektive instrumentene.

Tirsdag 12. oktober kl 20:00, Konsertstart kl 20:30.
Billetter 170/120 (medlemmer)

Blow Out! er støttet av Kulturrådet og Oslo Kommune. I samarbeid med Konsertforeninga.