Blow Out! - Mythical Jockey + Sarah-Jane Summers solo

KIM MYHR - GITAR & ELEKTRONIKK
INGAR ZACH - PAUKE & PERKUSJON

SARAH-JANE SUMMERS - FIOLIN & BRATSJ

Never mind the Påskefjellet, here comes the Bypåske!

Ringrevene i Mythical Jockey spiller sin første konsert som trio, og hva er vel mer naturlig enn at det skjer på Blow Out? Eivind Lønning, Kim Myhr og Ingar Zach har spilt med hverandre i en rekke forskjellige sammenhenger, og med bakgrunn fra prosjekter som Dans les Arbres, Christian Wallumrød Ensemble, You | Me og Streifenjunko tror vi dette skal bli en riktig rysare.

Sarah-Jane Summers skal åpne kvelden med improvisasjoner på fiolin og bratsj. Både på plate og konserter har hun har bidratt med sitt utsøkte spill sammen med en rekke av våre favoritter i en årrekke, og da er det sannelig på tide at vi får høre henne på Blow Out også!

Konsertstart kl 21:00 presis, Kafé Hærverk åpner kl 19:00.
Billetter 200/150 (medlemmer)
Medlemsskap 300 (ink. handlenett så langt lageret rekker). Medlemskap kan du kjøpe her.

Blow Out! er støttet av Kulturrådet og Oslo Kommune. I samarbeid med Konsertforeninga.