Blow Out! - Propan + Orning / Zanussi / Gismervik

Tanja Orning - cello

Per Zanussi - kontrabass

Jan Martin Gismervik - trommer

Blow Out! rir ufortrødent videre inn i høsten og har gleden av å presentere to spennende ensembler.

Først ut får du duoen Propan som de siste ti årene har levert strålende konserter med et forbausende tett samspill i hele kongeriket og mere til.

Trioen med Tanja Orning, Per Zanussi og Jan Martin Gismervik er ny for anledningen, men noe sier oss at vi får høre mer av disse. Med utgangspunkt i tre solide stemmer fra litt forskjellige leire gleder vi oss stort til å høre hva de kan koke i sammen som trio.

CC: 170 / 120 (medlemmer av Konsertforeninga, student)
Husk å kjøpe billett på forhånd da det er begrensa plasser

Konsertstart 20:30

Vil du bli medlem av Konsertforeninga? Vipps 250 kroner til #578856 (velg "Medlemskap 2021" og legg igjen epostadresse + adresse (til medlemskort).

Blow Out! er støttet av Kulturrådet og Oslo Kommune. I samarbeid med Konsertforeninga.