Blow Out! - PULS: Draksler/Reinertsen/Flaten/Hulbækmo + Chris Corsano solo

Hans Hulbækmo - trommer

Chris Corsano - trommer

SOMMERAVSLUTNING!
Og når man først skal ha sommeravslutning kan man jo like gjerne gjøre det ordentlig.
PULS-samarbeidet med ILK i København ruller videre, og denne gangen er det Kaja Draksler som har satt sammen et ensemble. Hun valgte like godt å ta med tre av våre hjemlige favoritter, nemlig Espen Reinertsen, Ingebrigt Håker Flaten og Hans Hulbækmo. Vi er spent og begeistret med tanke på hva vi får høre av denne gjengen, og det bør du være også!

Chris Corsano spilte solo på Blow Out både i 2011 og 2016, så nå er det sannelig på tide igjen! Hans soloer er en herlig demonstrasjon på en super kontroll på trommesettet samtidig som han implementerer en mengde andre elementer og instrumenter, noe som gjør det hele til en svært organisk opplevelse. Når han ikke jobber alene har han ofte jobbet med blant andre Mette Rasmussen, Joe McPhee og Björk (!), så da er det bare å glede seg.

Konsertstart kl 21:00 presis, Kafé Hærverk åpner kl 20:00.
Billetter 200/150 (medlemmer)
Medlemsskap 300 (ink. handlenett så langt lageret rekker). Medlemskap kan du kjøpe her.

Blow Out! er støttet av Kulturrådet og Oslo Kommune. I samarbeid med Konsertforeninga.