Blow Out! - PULS! Dybbroe / Efternøler / Davidsen / Mofjell + Kalle Moberg solo

Blow Out! & ILK presenterer endelig ny PULS-konsert!

Maria Dybbroe - saksofon og klarinett
Anne "Efternøler" Andersson - trompet
Nils Bo Davidsen - bass
Ole Mofjell - trommer

Kalle Moberg - akkordeon

DYBBROE / EFTERNØLER / DAVIDSEN / MOFJELL
Dette er en helt ny skandinavisk gruppe ledet av Maria Dybbroe og består av noen av de sterkeste stemmene innen den nordiske scenen for improvisert musikk. Du kan forvente en konsert hvor musikerne går inn og ut av komposisjoner og improvisasjoner - en sanselig reise mellom det skjøre og det stramme.

KALLE MOBERG SOLO
Kalle Moberg har de senesete årene gjort seg bemerket på scenen i Oslo med alt fra duosamarbeid med Andreas Røysum til store band som Large Unit. Med sin gnistrende teknikk og særegne sound har han begreistret mange, inkludert Jim O´Rourke som produserte hans første soloalbum.

Tirsdag 5. oktober kl 20:00, Konsertstart kl 20:30.
Billetter 170/120 (medlemmer)

Konsertstart 20:30

Vil du bli medlem av Konsertforeninga? Vipps 250 kroner til #578856 (velg "Medlemskap 2021" og legg igjen epostadresse + adresse (til medlemskort).

Blow Out! & ILK-konsertene er støttet av Nordisk Kulturfond. Blow Out! er støttet av Kulturrådet og Oslo Kommune. I samarbeid med Konsertforeninga.