Blow Out! - PULS: Røysum/Bothén/Strandberg/Jørgens + Dahl/Lindeborg/Jonsson

Amalie Dahl - saksofon
Susanna Lindeborg - piano
Anton Jonsson - trommer

Årets siste PULS-konsert skjer denne kvelden, og hvilket stjernelag det er! Med både vår egen Andreas Røysum og legenden Christer Bothén på dype klarinetter, supplert av Blow Out-vennene Emil Strandberg og P.O Jørgens blir dette garantert haraball.

Første sett denne kvelden består av tre debutanter på Blow Out - og det er sannelig på tide!
Amalie Dahl studerer for tiden på Musikkhøgskolen og den aktive konsertgjenger har hørt henne med Dafnie, Skurkar eller Trondheim Jazzorkester. Susanna Lindeborg er kanskje mest kjent fra Mwendo Dawa som hun har vært med å drive i en årrekke, men hun har også en omfattende soloproduksjon bak seg. Anton Jonsson har vi hørt i Svenska Folkjazzkvartetten og Joel and the never ending Sextett. Disse musikerne fant sammen i 2021 og vi gleder oss stort til å få høre dem sammen på Hærverk!

Konsertstart kl 21:00 presis, Kafé Hærverk åpner kl 20:00.
Billetter 200/150 (medlemmer)
Medlemsskap 300
Kjøp medlemskap her:

Blow Out! er støttet av Kulturrådet og Oslo Kommune. I samarbeid med Konsertforeninga.