Blow Out! Receptacles + Gutvik/Hvizdalek/Reinertsen/Mølstad

Lasse Marhaug – platespiller
Børre Mølstad – tuba

Receptacles

Dette er Joe Williamsons prosjekt, hvor han smelter sammen sin egen forskrudde humor med rare groover som går med og mot hverandre på samme tid. Joe Willamson har besøkt oss flere ganger før, og det skal bli fett å få han hit med sitt eget prosjekt!

Gutvik/Hvizdalek/Reinertsen/Mølstad

Nå kommer ikke Lasse på tirsdag alikevel, men fortvil ikke! I stedet kommer både Agnes og Espen! Og Lasse får du muligheten til å høre 4. juni uansett!

(Kombinasjonen Ketil Gutvik, Lasse Marhaug og Børre Mølstad får nok ikke innpass på Allsang på Grensen med det aller første. Lasse Marhaug har fikla med elektronikk og gitt publikum aural sjokkbehandling gjennom en lang rekke konstellasjoner, som DEL, Jazkamer og i samarbeid med Maranata. Ketil Gutvik har rukket å bli en veteran i det norske impro-miljøet, både på egenhånd, med bandet sitt No, Gutvik og som kurator for den årlige konsertserien Gutvik Ukentlig. Børre Mølstad har blåst blant annet i Gutviks gruppe, i Circulatione Totale Orchestra og i en rekke ad hoc settinger)

.CC 100/50 (medlemmer) Medlemsskap kr 300 (første konsert inkludert)