Blow Out! – Tanaka/Svendsen/Johansen + Habbestad/Rolfsson

LES DETTE FØRST – ANGÅENDE SMITTEVERN OG – SPORING

• Du må oppgi navn og epostadresse. Dette for at vi skal kunne kontakte dere om det finnes mistanke om smitte og dere må i karantene. Vi sletter lista med navn og epostadresser etter 14 dager.
  • Ta kontakt med Konsertforeninga (kontakt@localhost) om du får påvist smitte etter konserten (opp til 14 dager etter konserten).
  • Ikke kom om du er syk!
  • Overhold smittevernsreglene inne i lokalet. Greier du ikke det kommer vi til å be deg om å gå.

Med det ute av verden: Velkommen til Blow Out! på Kafé Hærverk, tirsdag 22. september!

Ayumi Tanaka – piano Christian Meaas Svendsen – bass Per Oddvar Johansen – trommer Bjørnar Habbestad – fløyte Matilda Rolfsson – slagverk Tanaka / Svendsen / Johansen er ofte kjent som Ayumi Tanaka trio, og vi gleder oss stort til at de skal improvisere for oss. Bjørnar Habbestad og Matilda Rolfsson møtes for første gang i duoformat, og vi forventer spreke teksturer og tett samspill. Vi anbefaler at du kjøper billett på forhånd, klikk her.

Billetter: 170 / 120 (medlemspris)
Medlemskap (inkluderer konsertbilletten): 350 / 150 (student).

Bli medlem!
Som medlem i Konsertforeninga får du alltid rabatt på Blow Out, samt på de fleste andre konsertseriene våre. Du får også medlemsrabatt på Nasjonal jazzscene, Kampenjazz, Cosmopolite og andre klubber som er er medlem av Norsk jazzforum.

Kjøp medlemskap på forhånd:

I samarbeid med Konsertforeninga, støttet av Oslo Kommune og Norsk Kulturråd.