Bonanza Kids

Bli med og møt våre gode venner i Nepal!

Bonanza kidz reiser på en interaktiv musikalsk reise gjennom hele Nepal der vi blir kjent med barna Puspa og Biswas. Sammen med dem reiser vi ned til Katmandu og opp til toppen av verdens høyeste fjell for å lete den avskyelige snømannen Yeti!
Under konserten viser vi video og bilder for å illustrere musikken og for å vise hvordan barn i Nepal lever. Musikken passer best for de største i barnehagen, men det er ikke noe problem for de minste (eller for de voksne) å være med og nikke takten.

I februar 2014 & 2015 var Bonanza kidz i Nepal for å lage musikk og hente inspirasjon til årets barneaksjon. Musikken blir sluppet som en del av bistandorganisasjonen FORUTs barneaksjon og den blir sendt ut gratis til alle påmeldte barnehager og skoler i hele landet. Tidligere artister har vært Maj-Britt Andersen og Geirr Lystrup, som begge har vunnet Spellemannsprisen for sine FORUT-plater. I 2014 og 2015 ville FORUT prøve noe nytt og hyrte derfor inn et rockeband fra Finnskogen

Som vanlig blir det salg av vaffler og saft til ungene, og kaffe til de voksne. I kiosken tar vi kun kontanter.

Fullt vårprogram på blarollinger.no