Celio de Carvalho

Til denne Søndagens Blårollinger har vi invitert den brasilianske jazzmusikeren Celio de Carvalho. Han kommer opprinnelig fra Rio de Janeiro, og har med seg en skattekiste full av magiske sanger, instrumenter og fortellinger fra hjemlandet sitt. Celio både synger og spiller og vi får høre karnevalssanger, rytmer, lyder og musikk som bare er til for øret og hjertet. I 1993 fikk han Spellemannprisen for debutalbumet «Brazilikum» sammen med gruppa Trio de Janeiro, og tre år etter kom hans første soloplate. Celio reiser rundt på skolekonserter med forskjellige forestillinger og er godt etablert i musikkmiljøer i både Norge og Brasil. Gå ikke glipp av denne allsidige musikeren med en fantastisk evne til å engasjere både barn og voksne!

Dørene åpner 12.00, konserten starter 13.00 presis. Stedet er Parkteatret i Oslo (på Olaf Ryes plass). Prisen er 50 kroner for alle rockeunger som har fylt 2 år (NB: kun cash). Vi selger som vanlig vafler , drikke og kaffe i baren.