Chrome Hill

Asbjørn Lerheim (baritongitar)

Han er en av de fremste, yngre gitaristene på den norske jazzscenen. Er også aktuell i duoen Quite Quiet med Lisa Dillan og med egne soloprosjekt. Han har samarbeidet med flere størrelser på den norske jazzscenen, og med New York- saksofonisten Jon Gordon.

Jørgen Munkeby (tenorsax)

Munkeby spiller på flere norske album, og er lederen i det høyt respekterte bandet Shining. Han er også en tidligere medlem av Jaga Jazzist, og markerte seg i tidlig alder som en av de ledende unge, norske saksofonistene.

Roger Arntzen (kontrabass)

Spiller med den prisbelønnede trioen ”In The Country” som ble kåret til ”Årets unge jazzmusikere 2004”. Arntzen spiller også i duoen Ballrogg med saksofonisten Klaus Holm, og i Håvard Stubø Trio. Han har ellers opptrådt på jazzklubber og festivaler i USA og Europa.

Torstein Lofthus (trommer)

Jobber fast med band som Shining, Elephant 9, Jørn Øien Trio, Håvard Stubø Trio, Jon Eberson Trio, Torun Eriksen m.fl. Spilt med Maria Solheim, Maria Mena, Bertine Zetlitz, Noora Noor, Solveig Slettahjell, Silje Nergaard, Søyr, Morten Halle, Beady Belle, Eivind Aarset m.fl. Konserter på de fleste norske jazzfestivalene, og på festivaler og klubber over hele verden.