Comet Kid

12:00 (konsertstart 13:00) | 50,- for alle rockerunger over 2 år (Selges i døra) | Del på Facebook
Comet Kid har oppnådd svært mye på den korte tiden de har holdt på, allerede siden debutplaten Roots utkom i januar 2014, har bandet rukket å bli en stor konsertattraksjon, langt utover hovedstadens grenser. Nå gleder Comet Kid seg enormt til å vende nesene nordover på en liten høstturné, før de igjen gjør seg klare til å gå i studio; denne gangen for å lage en oppfølger til det kritikerroste debutalbumet.

Under by:Larm i februar i år mente hissig.no «at samtlige fremmøtte på Gamla ser hypnotisert ut», under en av Comet Kid’s konserter. De fem medlemmene i Comet Kid er nemlig ikke redde for å by på seg selv, og vise at de har det gøy på scenen, og energisk dansing, sterke framføringer og positiv utstråling har blitt en del av deres varemerke. Folkrocken de serverer fra scenen er en god blanding av melankolske, soulpregede låter, og upbeat, dansbar gladpop, og treffer et bredt publikum. En vellykket festivalsommer med spillejobber på alt fra Vinjerock til Slottsfjell, ble avsluttet på Øyafestivalens hovedscene, hvor Comet Kid åpnet hele fredagens konsertrekke. NRK P3 oppsummerte konserten slik:

”Det er et behagelig opplegg, og man merker på kroppen og hodet at dette er ideel musikk etter gårsdagens elleville avslutning på samme scene. Den allerede lojale tilhengerskaren støtter opp bandet rett foran scenekanten, og den gode stemningen gjelder også for publikummerne som ligger og drar seg på gressmatten. Det lover godt for Comet Kid. Gledesspredere, og de viser mye spilleglede under de snaue tre kvarterene.”

Vi gleder oss, store som små!

Vi tar kort i døra, men kun cash i kiosken! Og som alltid er det førstemann-til-mølla som gjelder. Vi har ikke mulighet til å holde av billetter eller selge biletter til personer som ikke selv har møtt opp.

Besøk oss på Blarollinger.no