F/eks: Ingar Zach/ Michele Rabbia & Ina Sagstuen solo

Perkusjonistene Ingar Zach og Michele Rabbia kommer til F/eks med den nye utgivelsen "Musique pour deux corps" (SOFA), et søkende, eksperimenterende og åpent dypdykk ned i trommen(e)s vesen.

Ina Sagstuen, som vi kjenner fra fantastiske prosjekter som Propan, Listen to Girl og Skadedyr, for å nevne bare noen, åpner kvelden med et sjeldent solosett. Her omfavner Ina singer-songwriter formatet, den akustiske gitaren, melodi, stemning og tekst formidlet i enkle, minimalistiske komposisjoner i et intimt og analogt lydbilde.

CC: 200 / 150 (medlemmer av Konsertforeninga, student)

Konsertstart 20:00 presis (Mir åpner 18:00)

F/eks er en konsertserie for elektronisk musikk og eksperimentell pop, kuratert av Jenny Berger Myhre og produsert av Femme Brutal, i samarbeid med Konsertforeninga, med støtte fra Oslo Kommune og Norsk Kulturråd.

ENGLISH:

"Musique pour deux corps" brings together for its second repertoire, the duo Michele Rabbia and Ingar Zach. Together, the two percussionists propose a concert aiming at inventing, researching and developing new sound forms from unlimited and inexhaustible materials that only percussion can offer.

Ina Sagstuen, known to many from projects such as Propan, Listen to Girl and Skadedyr, will open the eveningwith a rare solo set. Her omfavner jeg singer-songwriter formatet, den akustiske gitaren, melodi, stemning og tekst formidlet i enkle, minimalistiske komposisjoner i et intimt og analogt lydbilde.

CC: 200 / 150 (members of Konsertforeninga / students)

Concerts start at 20:00 sharp (MIR is open from 18:00)

F/eks is a concert series for electronic music and experimental pop music, curated by Jenny Berger Myhre and produced by Femme Brutal, in collaboration with Konsertforeninga. Kindly supported by Oslo Kommune and Kulturrådet.

Lignende konserter