F/ Eks: John Chantler & Johs Lund + Jiska Huizing

Velkommen til sesong 2 av konsertserien F/ Eks!

Med et tiårslangt musikalsk kameratskap i baggasjen kommer den svensk-australske synthesisten John Chantler og den danske saksofonisten Johs Lund til KAFÉ HÆRVERK med den nye plata Andersabo, som de så flott beskriver som en uforutsigbar bro mellom akustiske og elektroniske komposisjoner og feltopptak, bygd med kjærlighet, humor og lekenhet.

Sjekk ut albumet her https://johnchantler.bandcamp.com/album/andersabo

Jiska Huizing er en kunstner, musiker og DJ fra Nederland som for tiden holder til i Oslo. På Hærverk skal vi møte et utvalg materiale fra prosjektet Torn Tracks, en samling lyder og opptak som endrer kontekst ved å stadig organiseres og plasseres på nye måter og i nye sammenstillinger, i forhold til eksterne og interne faktorer.

Sjekk ut prosjektet her.

Dører 20:30
Konsert 21:00
CC: 170 / 120 (medlemmer av Konsertforeninga, student)

F/ eks er en ny konsertserie for elektronisk musikk og eksperimentell popmusikk, kuratert av Jenny Berger Myhre og produsert av Femme Brutal, i samarbeid med Konsertforeninga. Med støtte fra Oslo Kommune og Kulturrådet.