Feministisk julemarked 2016

Også i år inviterer Femme Brutal til julemarked første helga i desember, nærmere bestemt lørdag 10. desember fra 12-16. Det blir konsert, julesnacks og salg av feministvennlige gaver. Liste over hvem som kommer for å selge blir publisert når det nærmer seg!

Det blir konsert med Ava Freddy klokken 14:00. Ava Freddy er artist og låtskriver, opprinnelig fra Nord-Norge, men vokst opp i Østfold. Gjennom mange år som liveartist har hun utviklet et særegent musikalsk uttrykk, fundert i singer/songwriter-tradisjonen, med låter på norsk og engelsk. Hun lar toner fra piano og gitar følge tekstene, som igjen formidler stemninger, drømmer og opplevelser. Hun tar deg med i en verden av bilder og forestillinger du både kan nikke gjenkjennende til og forundre deg over. Hun er like gjerne budbringer for tankene til et forgiftet eple, som for et menneske med voksesmerter. Uansett tema og fasong på låtene er det imidlertid den karakteristiske stemmen og de alternative perspektivene som er den røde tråden i Ava Freddys musikk. Første album, «Appily Ever After» – produsert av Ava Freddy – slippes 22. februar 2017.

Har du noe du vil selge på vårt julemarket eller veit om noen som burde gjøre det? Kanskje du var med i fjor og vil være med i år igjen? Send en mail på femmebrutal@konsertforeninga.no! Ho, ho, ho!

Meld din interesse på facebook