Femme Brutal Bergen: Scampi, Chips, Dips & Campari + Hordaland Goths United

Femme Brutal fyrer opp til sitt andre event i Bergen by!

Kveldens arrangement er huset i den gamle kjøtt-fabrikken i Sandviken: Bergen Kjøtt. I det betongkledde bygget skal vi lytte med liksminkede ansikter til bandet Scampi, Chips, Dip & Campari og DJ duoen som har gjort et spesielt comeback for kvelden: Hordaland Goths United.

Vi kommer også til å selge Femme Brutal ziner og merch, og ziner fra noen lokale kunstnere!

HORDALAND GOTHS UNITED
rises once again on the 28th of April.
New set, new suits, still only sexy music.
Come dance in the dark, come 4 the tenderness and the fire.

SCAMPI CHIPS DIP & CAMPARI
Etter en periode med geografisk dislokasjone er Scampi Chips Dip & Campari gjenforente i Bergen. Bandet var fast inventar på og foran scenen på legendariske klubbkonsepter på Back to Beat og Mojo Workout, og har varmet opp for band som The Fleshtones (US) og Los Explosivos (MEX). I løpet av sitt lange liv i Bergens deilige undergrunn har bandet spilt i byer som Beijing, Shanghai, Wuhan, Stockholm og Stavanger. Scampi Chips Dip & Campari beskrives som garagepunk i møte med Medway-style girl grope, tidlig Holly Golighty, The Headcoatees, Micragirls og The Almighty Handclaps. Kom innom og si hei! ---<3---

TILKOMST
Bergen Kjøtt Bar (1. etasje) har tilkomst fra gatenivå, tar imot servicehunder og har toalettfasiliteter tilgjengelig for alle kjønn og tilrettelagt for rullestolbrukere. Nærmeste bussholdeplass er «Skutevikstorget», ca 50 meter unna.VELKOMMEN
Bergen Kjøtt støtter aktivt opp om et antirasistisk, inkluderende miljø fritt for trakassering og diskriminering. Alle kjønn, alle bakgrunner og funksjonsevner hos artister, ansatte og publikum blir verdsatt og respektert hos oss. Velkommen!

Lignende konserter