Femme Brutal: Dirty Nun Tekno Crew

Femme Brutal presenter DIRTY NUN TEKNO CREW på Maksitaksi
Duoen Dirty Nun Tekno Crew (Danielle Dahl og Mija Milovic), spiller en slags trancendal live, håndspillet tekno i ført nonnekostymer. De har i løpet av det siste året gjort rundene på Københavns undergrunnsklubber, og nå er vi superstolte over å ha hentet dem til Oslo og Maksitaksi.

Les hva Copenhagen Jazzfestival sier:
«Det Københavnske Dirty Nun Tekno Crew skyr ingen midler i jagten på at opnå en effektfuld trance, hvad enten det drejer sig om hardcore techno, opklippede beats a la Missy Elliot, syret saxofon eller pumpeorgel. Med gratis nonnekostumer og kors-lasershow bliver rummet indtaget af en nonneorden, mens den bastante symbolik forcerer publikum til at give sig hen til en hær af kærlighed og trance! »

Det blir ikke bedre på en lørdagskveld i Oslo enn dette! Kom og dans med Femme Brutal!
DJ TBA

100,-