Femme Brutal Festival 2019

Femme Brutal lager minifestival på Deichman Grunerløkka!

18:00 – Gratis og åpent for alle
FEMINISME PÅ 50 MINUTTER

Liv Guldbransen skal rase gjennom feminisme, dens historie og sentrale begreper på 50 minutter. Bli med å høre på et morsomt, underholdende og informativt show som er skrevet spesielt for Femme Brutal!

SAMTALE / DEBATT: NO PLATFORMING

Hva er egentlig no-platforming? Hva har det å si for utvikling av debatt og feministisk politikk? Hva kan man si og ikke si som feminist? Hva kan vi være uenige om og fortsatt stå sammen? Vil vi klare å lage en felles front? Og er det behov for en?

I panelet:
Hanne Linn Skogvang, redaktør i Fett
Nosizwe Lise Baqwa, artist
Guro Sibeko, slam poet, forfatter og samfunnsdebattant
Samtalen blir ledet av Susanne Demou Øvergaard.

Denne delen av festivalen er støttet av Fritt Ord. Les mer på https://www.facebook.com/events/2693313354064613/

20:00 – Konsertprogram (billetert og 18-års aldersgrense).

Linda Lazer – Performancekunst og svevende elektroniske toner.

Hudkreft – fremtiden i norsk rock!

Ē band – supergruppe fra Oslos undergrunn med medlemmer fra Are You Having Fun Yet, FOAMMM og Hysj.

DREAM NAILS – punk witches from London. «the best DIY all-girl punk queertet since Bikini Kill» ifølge I-D Magazine.

+ DJs

400 / 300. Femme Brutal selger øl og vin i popup-baren.