Femme Brutal: Jessica Sligter w/ Sarah Hennies + Lolina (DJ-set)

Femme Brutal presenterer
JESSICA SLIGTER W/ SARAH HENNIES
LOLINA (dj-set)

JESSICA SLIGTER W/ SARAH HENNIES:
Vokalist, multiinstrumentalist og komponist Jessica Sligter har vært på radaren vår i mange år og er en av de mest interessante stemmene vi kjenner. Nå setter hun ut på slippturné for plata Polycrisis:yes! sammen med den amerikanske perkusjonisten og komponisten Sarah Hennies, og gjester i den anledning Femme Brutal og Kafé Hærverk.

Polycrisis:yes! er Jessicas fjerde album og er et imponerende ambisiøst stykke arbeid, som blander crooner og eksperimentell musikk i et konseptuelt ‘noir’ rom, der det musikalske, personlige og politiske forenes rundt temaer som dystopisk performativ politikk og den europeiske drømmen.

LOLINA (DJ-SET)
Lolina, også kjent som Inga Copeland og en halvdel av duoen Hype Williams, kommer til oss med et DJ-sett utenom det vanlige. Forvent eklektiske beats, underfundige referanser og abstrakte former på dansegulvet.

170 / 120 (medlemspris) https://konsertforeninga.ticketco.events/no/nb/e/femme_brutal_jessica_sligter_w_sarah_hennies__lolina_djse

I samarbeid med Kafé Hærverk og Konsertforeninga, støttet av Kulturrådet og Oslo kommune.

Kjøp billett: