Femme Brutal Julemarked med konsert

FemmeBrutal! inviterer til julemarked på Café Mir den første søndagen i desember. Det blir julekaker, gløgg og muligheten til å handle inn julegaver med feministisk godkjentstempel til dine kjære og nærmeste.

Har du eller noen du kjenner lyst til å bidra eller selge noe på Feministisk Julemarked? Send mail til tine@localhost. Det eneste kriteriet er at det du tar med deg er innafor feminismens rekkevidde.

Stands:
Platebutikken Tiger (Fysisk Format & Diger)
Forlaget Manifest
Torpedo Bokhandel / forlag
Kvinnefronten
Fett
Motmakt (bøker med mer)
Fri Lafte Logen (hjemmelaget mat og snacks)
Konsertforeninga og FemmeBrutal (medlemskap og info)
Div band med merch og musikk.

KONSERT:
Jenny Berger Myhre og Rudolf Terland Bjørnerem spiller lavmælt, improvisert musikk med klarinett, gitar, kontaktmikrofon og små høyttalere. I høst har de jobbet med et tverrestetisk prosjekt kalt «Tilhører: Stian Eide», som i første omgang ble til en transmedial konsert der fotografi, tekster, tegning og musikk ble brukt til å fortelle historiene til en som ikke var til stede. Sammen spiller Rudolf og Jenny vanligvis politisk visesang med Elida Høeg i Ohnesorg.