Femme Brutal: Lost Girls + Jenny Berger Myhre

Femme Brutal presenterer Lost Girls + Jenny Berger Myhre Torsdag 3. mai på Naustet, fra 21:00 NB! Begrenset plass!  Lost Girls Jenny Hval – elektronikk og stemme Håvard Volden – gitar og elektronikk Hver for seg har Jenny Hval og Håvard Volden (Moon Relay bl.a.) stått for noen av de kuleste og mest spennende musikalske prosjektene her på berget i nyere tid. Nå står de sammen i Lost Girls, og nylig kom de med plata «Feelings» på Smalltown Supersound. Vi kan vente oss analoge synther, båndspill og lengre elektroniske komposisjoner som vris og vendes i uventa retninger. Jenny Berger Myhre – elektronikk og stemme Jenny Berger Myhre er en allsidig og tilstedeværende musiker, komponist og fotograf. Hun jobber med hjemmelagde instrumenter og instrumenter fra hjemmet, som platespiller, kassettspiller, og lyder fra hverdagen. Hun imponerte oss stort når vi arrangerte slippet for plata «Lint» i fjor og har venta på en anledning til å kunne invitere henne tilbake. Sjekk ut «Lint»:

Lint by Jenny Berger Myhre

170 / 120 (medlemspris) Femme Brutal er et feministisk booking-og DJ-kollektiv, og en del av Konsertforeninga.