FEMME BRUTAL presenterer en kveld med L.A. Witch (US) + The Gutsies på Revolver

L.A. Witch får endelig turnert Europa med andreskiva Playing With Fire som kom ut i 2020. 27.mai kommer de til Oslo og du kan se dem live i kjelleren på Revolver sammen med de lokale heksene i The Gutsies.

Gitarist/vokalist Sade Sanchez, bassist Irita Pai og trommis Ellie Englisg utgjør trioen L.A. Witch og sammen skaper de mystiske, lune rockesanger med en nostalgisk ånd.
Med en trollbindende melodier og en amerikansk vintage sound kan du danse natten inn med L.A. Witch og de lokale kompromissløse punkerene i The Gutsies. Som sistnevnte band selv sier blir dette en aften med tekster og takter rett fra levra.

Vi i Fremme Brutal gleder oss til L.A. Witch kommer til byen. Deres selvtitulerte første-skive gikk non-stop siden de spilte i byen sist og vi gleder oss til å se dem fremføre låter fra nye skiva Playing With Fire.

CC: 250 / 200 (medlemmer av Konsertforeninga, student)

I samarbeid med Konsertforeninga, med støtte fra Oslo Kommune og Norsk Kulturrå