Femme Brutals Queercorona: Intetskjønn + Føkkefjord

Endelig klart for litt konsert igjen! Har vært ganske streit å bare være hjemme i noen måneder, så Femme Brutal tenkte å skeive det til litt med en queercorona spesial i form av intimkonsert med Intetskjønn og Føkkefjord!

Intetskjønn
Som en eksploderende menskopp spyr Intetskjønn sin mistro til heteronormativiteten gjennom skriking, dansing og aggressiv queerpunk. Med sin musikalske mirakelkur vil de helbrede verden for transfobi, sexisme og alle kjipe normer rundt oss. Dette gjør de med låter om å knuse patriarkatet, bryte det binære kjønnssystemet og suge ti pikk om dagen i ti år. Alt som er dritt skal angripes, vrenges og henges opp på veggen – kanskje til og med du.

Sjekk dem ut her.

Føkkefjord
Føkkefjord-debutalbumet kom som fra intet tilbake i 2018. Duoen Erik og Maria, som har kjent hverandre siden barnehagen, tok deretter springfart ut i Norge og serverte sine femten minutter med punka protestfolk for sprikende forsamlinger. Nå er ny plate ferdig innspilt, og med andreskriva står ankeret til Føkkefjord festet i like stø musikalsk grunn som før. Vi snakker ikke hverdagslig fangst, akkurat. Skakke sørlandsviser, selvfølgelig på flekkefjærsk, som like gjerne lirer av seg sjørøverhistorier spekket full med småbyfyll og fanteri så vel som brennhete lokalpolitiske spørsmål. Alltid tonesatt av gitarsporet til én enkel akustisk luring, armert med punksnert, overdrevent harde plekterslag og skrangel a-plenty.

Sjekk dem ut her.

Billettpris:
170 kr for ikke-medlemmer
120 kr for medlemmer og studenter

NB: Vi selger kun 50 billetter. Det vil være bordservering og regel om 1m avstand.