Gutvik Ukentlig sesongslutt + Blow Out sesongstart

Blow Out sesongstart:

Daniel Meyer Grønvold – gitar
Kyrre Laastad – trommer

Den norske improscenen har de siste årene vært velsignet med en rekke sterke stemmer fra Danmark. Signe Emmeluth er en av disse og når hun møter Jon Rune Strøm, Andreas Wildhagen og Gutvik til sesongavslutning av Ukentlig og sesongåpning av Blow Out! forventer vi kuler og krutt.

Før det skjer skal Daniel Meyer Grønvold og Kyrre Laastad spille. Det blir litt som dette: «Få eller ingen duppedingser. Det låter som om Booker T. & the M.G.’s setter fra seg instrumentene og har glemt av å skru ned volumet først. En trommestikke som blir lagt ned, en gitarstreng som kommer borti noe.»

Konsertserien Blow Out er et samarbeid mellom jazzmusikere i Oslo og Konsertforeninga, støtta av kommunen og Kulturrådet.

150 / 100 (medlemspris)
Konsertstart 21:00