HURRABALL

Det er dags for sesongens siste Blårollinger, og denne gangen er det Hurraball sin tur til å glede barn og voksne!

Hurraball byr på opplesning og musikalsk moro. Det starter pent og rolig med opplesning fra en diger «Mormor i speilet»-bok. Så spiller gutta opp til dans og lurveleven for store og små barn. Til slutt rir vi sammen inn i solnedgangen.
Reggae og rock’n roll i skjønn forening med tekster om kjøttboller, bilkjøring og bæsj.

Passer for barn fra 2 år og oppover.

Litt om boka: Når Mormor skal passe Pelle en lørdag, oppdager han at Mormor som han
ser inne i speilet finner på mye rart som mormorer ikke pleier å gjøre! Om fantasi, lekenhet og livsgnist.

Av Endre Enghaug og Flu Hartberg.

Dører: 12.00
Morroa starter kl. 13.00

50,- for alle morroklumper over 2 år!
Vi tar kort i døra, men kun cash i kiosken!

Følg Blårollingene på FacebookTwitter og Instagram, og sjekk ut blarollinger.no for nytt om 2015-sesongen.