Ladyfest 2019: Mall Girl / Therese Aune / Dansekollektivet / Karmaklubb / Humlepupp

Wow! Dette er 15. året Ladyfest Oslo markerer kvinnedagen 8.mars! Bli med på festen!!

Program: Mall Girl // Dansekollektivet // Karmaklubb // PechaKucha // Therese Aune // Humlepupp

Om Mall Girl: Mall Girl er et nytt og ungt Oslo-band som etter kort tid har startet å etablere seg som ett av de mest spennende og lovende bandene som er på vei inn i den norske popscenen. Musikken byr på en blanding av dansbar indie, pop, rock, 80-talls discofunk og gladpunk, og har gjennom sitt konseptuelle image og sine energiske liveshow klart å skape stor interesse rundt seg selv i løpet av kort tid!

Om Dansekollektivet: Dansekollektivet er en frivillig organisasjon som jobber med å fremme profesjonell dans som scenekunst gjennom ulike arrangementer. Dansekollektivet vil fremføre en samtidsdans som er spesiallaget for kvinnedagen 8. mars på Ingensteds, og vi kunne ikke gledet oss mer!

Om Therese Aune: Therese Aune opererer i et stemningsfylt lydunivers, hvor ruvende synthesizere møter en sterk stemme. Resultatet er minimalistisk drømmepop. I de siste årene har Therese Aune vært involvert i å lage musikk til filmer, lydbøker og kunstinstallasjoner, i tillegg til å spille konserter både i og utenfor Norge. Konserten med Therese Aune presenteres av våre søstre i bookingkollektivet Femme Brutal.

Om PechaKucha Night Oslo: PechaKucha Night er uformelle og underholdende samlinger, hvor kreative mennesker samles og deler idéer, arbeider, tanker – hva som helst, egentlig! Deltagere vil bli annonsert snart!

Om Karmaklubb: Karmaklubb* er et nomadisk skeivt klubbkonsept og et sted for fine møter og samtale, gjerne i kombinasjon med kunst og deilige smaksopplevelser. En feiring av gode ting. Og nå finnes de til og med i flaske: Karma*-øl. Et nytt brygg i samarbeid med blant andre Humlepupp lanseres i forbindelse med 8. mars på Ingensteds, for ikke å snakke om at det blir klubb inn i nattens timer.
* Jenter og sånn. Vi diskriminerer ikke.

Om Humlepupp: Humlepupp er en festival med fokus på brygg og damer, på selveste kvinnedagen! Årets festival går dermed av stabelen på Ingensteds 8. mars, hvor du kan få smake en rekke deilige brygg og ta en prat med damer som virkelig brenner for det de gjør. Bryggene vil bli annonsert snart!

Dørene åpner: 18:00
Cc: 200,- / 150,- for studenter og medlemmer av Konsertforeninga.