Luft og Kjærlighet

Et blåseinstrument trenger bare to ting for å være lykkelig. Tubaisten Lars Andreas Haug bruker blåseinstrumenter, originalskrevet musikk, improvisasjon og barnas egen fantasi til å fortelle historien om ”luft og kjærlighet”.

Stakkars Kalle Trompet er lei seg. Han liker den smekre Siri Trombone, men hun vil være kjæreste med den rampete, bråkjekke Saksofon-Kjekkasen. Hva skal han gjøre? Kalles bestevenn, Tuba Lars, setter i gang for å hjelpe sin venn. Går det bra til slutt? Luft og kjærlighet er en morsom forestilling med fantastisk musikk, som tuba-virtuos Lars Andreas Haug laget i 2005 og siden da har spilt over 1000 ganger i rikskonsertsammenheng.

Dørene åpner kl. 12, konserten begynner kl. 13. Blårollingene står for salg av kaffe, brus og vafler. NB: vi har dessverre ikke plass til barnevognparkering, disse må parkeres på andre siden av gaten.