Mikkel og reverockerne

– en rocka barnekonsert for alle

Mikkel og reverockerne er noen ordentlig luringer som sier at de, akkurat som Lyriaka, samler barnetekster. I virkeligheten rapper de tekster fra gamle kjente barnesanger som de putter inn i sangene med helt nye rocka arrangement.

De snekrer egne dikt, bruker gamle sanger som Mikkel Rev, Bæ, bæ lille lam, når trollmor har lagt sine elleve små troll osv. og gjør bittesmå forandringer, og sier de har skrevet de sjøl. Men alle vet jo at Mikkel Rev for eksempel er skrevet av… av….., ja ihvertfall ikke reverockerne. De stjeler også barnedikt fra Lyriaka, ja til og med ferdige Lyriaka-låter. De er noen sleipe og sleske karer, kjent for sin rå latter.

Noen mener at de til og med jukser med applausen og bruker en applausgeneratorforsterker (AGF) under konsertene sine. Som Bjella; Jon Bjørnstad: git. og sang Som Mikkel; Øyvind Gravdal; saxofon og sang

Dørene åpner 12.00, konserten starter 13.00 presis. Stedet er Parkteatret i Oslo (på Olaf Ryes plass). Prisen er 50 kroner for alle rockeunger som har fylt 2 år (NB: kun cash). Vi selger som vanlig vafler , drikke og kaffe i baren.