Post

Nytt år betyr nye Blårollingkonserter og nye muligheter for Oslos rockeunger til å svinge på rockefoten. Vi sparker det nye året i gang med lekne elektroniske poplyder fra Post.

Se for deg den sære jenta i klassen. Du liker henne, men du vet ikke helt hvorfor. Hun jakter på den perfekte melodi og drasser rundt på et lass med låter innspilt på kassettspiller. På veien har hun fått med seg to keyboardister som vil spille alt annet enn keyboard og en gitarist som limer alt sammen. Resultatet blir et vennlig, vilt og vakkert elektronisk orkester!

Post har spilt en drøss med skolekonserter, klubbkonserter, har hatt flere Norgesturneer og spilt på en rekke norske festivaler, som Nattjazz, Oslo jazzfestival, Punkt og Moldejazz. Post kom i 2008 til finalen i “Jazzintro”, en nasjonal konkurranse arrangert av Norsk Jazzforum og Rikskonsertene.

Medvirkende:
Hanne Kolstø: vokal, gitar, kassettspiller, samples, perkusjon.
Andreas S. Løwe: tangenter, elektronikk, perkusjon, barytongitar, vokal
Ole-Bjørn Talstad: tangenter, elektronikk, gitar, vokal.
Haldor Røyne: gitarer, hardingfele, vokal.

På Blårollinger selges det som vanlig både blåbrus og deilige vafler.