Strømming: Blårollinger Live fra Sentralen: Lyd og Ulyd i Slaraffenland

Velkommen til Slaraffenland på Internett!

Med tekster fra André Bjerkes barnerim Morovers vil Anita Kaasbøll og Stina Moltu ta barna med til Slaraffenland, der det er lov å drømme seg bort og la tankene fly. Her inviteres barna inn i en rolig musikalsk tilstand, som gir rom til å lytte og undre seg over lydene og historiene. Tekstene av André Bjerke er blitt til nyskrevne komposisjoner, og med sang, plystring, gitar, trommemaskin, kassettopptak, synth, loops og effekter fortelles historiene om «Gyrre Myrre Maks», «Runde Rare Rulle Rusk» og flere andre av Bjerkes fantasifigurer.

Strømmen starter 13:00. Du kan se sendingen på Blårollingers Facebook-side eller på Sentralens YouTube-kanal (her blir også sendingen liggende en stund).

VIPPS 578856
Vipps det du kan, om du kan. Til veiledning er billettprisene på de fysiske konsertene våre 50 for barn, 100 for voksne.

Strømmekonsertene til Blårollinger gjøres i samarbeid med Sentralen Ung. Vanligvis foregår konsertserien på Nordic Black Theatre & Cafeteatret, vi håper å se dere igjen der snart. Med støtte fra Konsertforeninga, Kulturrådet og Oslo Kommune.

Lignende konserter