Strømming: Blårollinger Live fra Sentralen – Tik Tik Tik

Digital vaffellørdag – Blårollinger rett hjem i stua!
VIPPPS 578856

Forestillingen Tik Tik Tik Sjonglering tar barna med til en verden av arabisk musikk og sirkuskunster i et levende og lekent samspill.

Musikeren Safaa er en tøysete karakter. Han har med seg arabiske fløyter og trommer, og spiller en nydelig arabisk vuggesang, og engasjerer barna når han lager magiske lyder og voldsom tromming. Sirkusartisten Diego er roligere, han uttrykker seg for det meste via kroppsbevegelser, sjonglering og manipulasjon av objekter. Samspillet dem imellom er levende, gledesfylt, raust og kommunikasjonen skjer gjennom lyd og bevegelse – alltid med et smil på lur.

Musiker: Safaa Al-Saadi på arabisk fløyte (ney) og trommer (tabla, tamburin og kishbeh).
Sirkusartist: Diego Belda

Strømmen starter 13:00. Du kan se sendingen på Blårollingers Facebook-side eller på Sentralens YouTube-kanal (her blir også sendingen liggende en stund).

VIPPS 578856
Vipps det du kan, om du kan. Til veiledning er billettprisene på de fysiske konsertene våre 50 for barn, 100 for voksne.

Strømmekonsertene til Blårollinger gjøres i samarbeid med Sentralen Ung. Vanligvis foregår konsertserien på Nordic Black Theatre & Cafeteatret, vi håper å se dere igjen der snart. Med støtte fra Konsertforeninga, Kulturrådet og Oslo Kommune.