WRAG

WRAG (Jon Wesseltoft / Jon Magne Riise / Dag Erik Knedal Andersen / Ketil Gutvik)

Flunkende ny kvartett bestående av fire ustoppelige hverdagshelter med rock, noise og improvisert musikk i baggasjen.

2 stykk gitar og 2 stykk trommesett i skjønn kaotisk forening.

Ketil Gutvik og Jon Wesseltoft har villet spille sammen i flere år men aldri funnet rett anledning. Det måtte to av norges mest eksplosive trommeslagere til for å få de to til å samle seg. Jon Magne Riise har lang fartstid fra Cato Salsa Experience, som etterhvert ble en kjenning langt utenfor rocken gjennom sitt samarbeid med The Thing og Joe McPhee gjennom Two Bands And A Legend. Dag Erik Knedal Andersen har lenge stått for noe av det mest heftige trommespillet den vitale norske improvscenen kan by på. Sammen leverer de to trommeslagerne et sjeldent høyt energinivå av perkusiv sprut som tar gitarrekka til stadig nye høyder.

Det hele skjer på Maksitaksi i Pilestredet.