Blårollinger: Den internasjonale jazzdagen 2023: Yeisy Rojas & Torbjørn Kvamme

I feiring av den gledelige og deilige internasjonale jazzdagen 2023 bringer vi tilbake noen storfavoritter!

Vi ønsker store og små hjertelig velkommen til en forrykende konsert med masse digg musikk, umettelig jazzvibe, og kubansk feststemning; med Yeisy Rojas og Torbjørn Kvamme.

Yeisy Rojas synger og spiller fiolin. Hun er opprinnelig fra Havanna hvor hun jobbet som fiolinist i Operaen og Nasjonalballetten. Siste året har hun gitt ut flere singler med kubansk musikk, og kommer med album neste år.

Med seg på piano har hun Torbjørn Kvamme som har spilt med de fleste norske kjente artister, i tillegg har han vært programleder i NRKs Julemorgen. Vi gleder oss til å feire den internasjonale jazzdagen med dere!

Denne søndagens Blårollinger er i samarbeid med Samspill International Music Network.

NB! Dørene åpner 12:30, konserten starter 13:00

Caféteatret serverer boller, saltstenger, is, mineralvann og kaffe.

Billetter:

Barn - 50

Voksne - 100

Barn under 2 år går gratis

Medlemmer av Konsertforeninga kan ta med seg et barn gratis. Husk medlemskort.

Av sikkerhetshensyn har vi ikke mulighet til å plassere barnevogner inne på Cafeteatret. Barnevogner settes utenfor Cafeteatret på eget ansvar.

Støttet av Oslo Kommune og Kulturrådet.

Lignende konserter