Blow Out! - Henriette Eilertsen solo + Lotus

Chris Holm - bass
Olaf Olsen - trommer

Hurra! Vi er tilbake!
Henriette Eilertsen ga i fjor ut albumet Poems for Flute til strålende kritikker. Tidligere har vi hørt henne med blant andre Billy Meier og Andreas Røysum Ensemble, men nå skal hun altså stå helt alene på scenen på Hærverk.

Lotus er et helt nytt band bestående av gamle favoritter. Signe Emmeluth og Karl Bjorå har vi hørt sammen i en rekke sammenhenger hvor Emmeluth's Amoeba og duoen Owl er naturlig å nevne. Når de nå slår seg sammen med Chris Holm (Orions Belte, Skarbø Skolekorps +++) og Olaf Olsen (Big Bang, Needlepoint +++) kan vi forvente oss en kraftfull og intens konsert på denne tirsdagskvelden i januar.

Konsertart kl 20:00, Kafé Hærverk åpner kl 19:00.

Billetter 200/150 (medlemmer)

Medlemsskap 300 - inkludert handlenett, så langt lageret rekker. Kjøp medlemskap her.

Blow Out! er støttet av Kulturrådet og Oslo Kommune