Blow Out! - Radis + Ketil Gutvik solo

Kalle Moberg - trekkspill
Jo David Meyer Lysne - preparert gitar + diverse

KETIL GUTVIK - akustisk gitar

I Radis finner vi en slags ny Osloavtale. Mange vil huske den relativt ferske Osloboeren Andreas S Giordano fra konserten med Maria Dybbroe og Pat Thomas på fjorårets Blow Out-festival, og det går også gjetord om solosettet hun spilte på Gutvik Ukentlig. Kalle Moberg er en med sitt trekkspill en gjenganger både hos Blow Out og på mange andre scener. Han har gledet oss med solokonserter, som medlem i Large Unit, og ikke minst i samspill med Philipp Wachsmann og Paul Lytton på festivalen her om året. Jo David Meyer Lysne kjenner mange fra Wendra Hill og fra sitt samarbeid med Mats Eilertsen, men i tillegg til dette er han et unikum når det kommer til egenproduserte instrumenter, så vi er alle spent på hva denne konserten vil bringe!

Du har sikkert hørt Ketil Gutvik på en av de 19 (!) årgangene av Gutvik Ukentlig eller i Large Unit eller New Dance, men nå skal vi altså få høre han helt alene med en akustisk gitar. Vi gleder oss stort til å høre en av veteranene i Oslos impromiljø i en ny setting!

Konsertart kl 20:00, Kafé Hærverk åpner kl 19:00.

Billetter 200/150 (medlemmer)
Medlemsskap 300 (ink. handlenett så langt lageret rekker). Kjøp medlemskap her.

Blow Out! er støttet av Kulturrådet og Oslo Kommune.

Lignende konserter